Direktlänk till inlägg 29 april 2013

Lycklig!

Av Kassandra - 29 april 2013 22:46

Jag har haft en oerhört fin helg. Helt otroligt underbar :) 


I torsdags kom ja hem till Patrik för första gången. Kände mig direkt hemma när ja klev innanför dörrarna.

Känner mig ofta hemma hos folk som gillar mig. Men de va ändå annorlunda :) Skönt..roligt..

Men iaf, torsdagen tog vi till soffmys o prat.. vi kan prata i evigheter, verkar aldrig ta slut på ord mellan oss.

Vi har sååå mycke gemensamt och såå mycke att prata om, och prata e ja ju duktig på, så ja klagar då absolut inte ;)

Herrn i sig e rätt duktig o prata med, men han ligger nog i LÄ än!


Sen på fredagen for han på jobb, ja låg kvar i sängen med Molly o snarkade några timmar till..

När man väl vaknade till hade ja o Molly mysmorgon o drack litervis med kaffe, jag då o inte vovven :D

Senare kom gubben hem o då tog vi o for vi på lundhags där ja införskaffade en pippimössa o en tröja! :)

Byxorna ja så gärna vill ha får dock vänta tills man börjat jobba riktigt igen.. 

Var o handla lite o sådär efter de. Tacos till middag, massa hundmys och senare på kvällen blev de film o nå glas vin.


Redan på fredagen började ja bjuda "hem" syster och va väl inte helt hundra då.

Men när lördagen väl kom så spikade vi att hon o Lykke kom på lördagen för o stanna tills på söndag! :)

Innan dom anlände åkte ja tillbak me tröjan till Lundhags, en sömm va trasig så bytte bara tröja.

Sen blev de en spontantrip till Åre chokladfabrik där ja handla febrilt ;D Ja som knappt äter choklad :S

Oxå åkte vi någon väg i skogen där vi kom ut i Fäviken :) kul o se sig omkring..

Åretrakterna e ju totalt okänd för min del! Fick mig en tur upp till Copperhill, vilken otrolig utsikt! :O

Åre är verkligen vackrare än man tror när de är molnfritt :)

Nog om det, vi kom hem o fixa lite ute innan vi for o mötte upp syster o Lykke..

Sen blev de grillat till middag, Lykke fick hälsa på hundarna vilket nog var en skräckblandad förtjusning..

Vi tog de på avstånd :P haha! Såfort hon ville titta så sprang hon o hämta någon som kunde stå o glo med henne genom fönstret. Mosters sötplutt :D Annars en väldigt fin o lugn kväll o bästa sällskapet :)

Dvs, Patrik o syster... Lykke sov så gott i rummet intill..


Så denna helg kan nog sammanfattas som en av dom bästa på otrooooligt länge!

Ja.. på åratal.. Är så otroligt glad att ja fått träffa Patrik så det finns inte.

Kär o galen kan man nog säga utan o överdriva ^^

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kassandra - 31 december 2013 20:54

Detta år är något, kanske utan tvekan de bästa i mitt liv. ? Träffade min underbara Patrik ? ? Flyttat till Krok och blivit sambo. ? Tagit körkort. ? Skaffat valp. ? Fått jobb som jag trivs med. ? Lärt mig köra hundspann. ? Fått nya vänner o...

Av Kassandra - 25 november 2013 00:35

Mm.. jag bor inte hur långt som helst från stan. Nää tänk!! Inte änns 10 mil. Tar ungefär 1,15tim med bil.. ja de ja menar är att såååååå många vänner, el ska ja säga "vänner" är ute nu för tiden o ja får inte änns en simpel injudan som "lust o ko...

Av Kassandra - 19 april 2013 17:58

Huvudet gör ont, revbenet gör så ja blir gråtfärdig bitvis.. Nu är det tillomed plågsamt o GÅ. Inge forum för min del :) Ingen som vill ha med mig så att så enkelt är det.. Inte kan ja sätta upp mig på jobb heller pgr av revbenet. Ingen av dom ...

Av Kassandra - 17 april 2013 23:26

Idag svepte något över mig.. Jag kände mig så jävla besviken och bortglömd. Ville bara låta tårarna komma o fortsätta tills dom tog slut. Men ikke, tjurskalliga jag låter inte saker o ting komma i onödan. Men det tog hårt.. Otroligt hårt.. ...

Av Kassandra - 14 april 2013 23:27

Då jag ändå börjat skriva här nu igen kan ja fortsätta :) Lägger in några bilder sen helgen!    Vi åkte upp på Oxsjön med vovvarna o försökte fiska.. Blev inge fisk men mysigt ändå :)     Hade fixat mat på Muurikkan som bestod av älg,lök...

Ovido - Quiz & Flashcards