Alla inlägg under december 2011

Av Kassandra - 30 december 2011 15:24

 
Av Kassandra - 28 december 2011 23:25

Dagen:

Syster ringde o väckte mig hela 12.20 ;) badgirl!

Påstod att hon skulle komma hit o låna min dator+internet.. och på de krävde hon kaffe?!

Men som den underbara o älskade o bästaste systern i världen sa jag ju ja o klev upp.

Gosade mosterbäbis o mådde gott en stund!! :)

Såg hur underbaringen har börjat skratta o le, de värmer i kropp o själ riktigt!


Sen ringde Marielle o då for vi o handla.

Sen blev ja bjuden på meegaaagooodaaa kycklingburgare!

Sen satt vi o såg världens kanske sämsta film..

Om en som ska ta självmord, dvs hoppa från ett tak.

Han berättar hela historien om varför han står där blabla..

SEN HOPPAR HAN LIKT FÖRBANNAT!!!?

Lixom hände me lyckliga slut?


Aja.. Nu sitter ja hemma..

Har dessat hela köket o badrummet så ja mådde illa av o gå runt..

Står tydligt på flaskan "bör inte inandas".. Kan det va därför tro? ;)

maybemaybe!


Annars så e väl humöret som de brukar.

Vissa har ju tydligt fått sig en idiotstämpel för all framtid :)

Eller ja, kanske inte kan påstå att det BARA är en.. snarare 2..

Trist men så kan de va ibland..

 




Av Kassandra - 27 december 2011 20:21

..har väl alla hört?! :O

om inte så gört inte heller :P så jävla bra e den inte..


Annars ere väl hyffsat bra med mig.

Haft några mysiga dagar me Bror & Marielle :)

Blev bjuden på Sir.Winston häromdagen.

Har alltid varit skitnöjd med dom, men nu kommer ja fan aldrig gå dit :/

Beställde deras hamburgare.. baconet va fan inte änns fräst o pannan, dom hade LINGON på skiten o köttet var rått, visst kan de va rosa men denna smakade tillomed rått färs :(

Riktigt dåligt..


Annars ere snart nyår, vad gör alla då? :P

Själv har ja inte den blekaste jävla aning!

Men då e ju allt som vanligt iof ;)

Känns som de mest man gör numer komms på samma sekund som de sker :P

Vilket ja iof tycker e betydligt roligare än långtidsplanering!


Sen börjar ja lessna på folk..

Ja folk i största allmänhet, men beror väl på mig som vanligt ;)

Haha.. Ja e negativ brukar ja få höra såatte :)

But thats mee!

Lev me de o sluta gnäll över de.

Jag ändrar mig inte för att ni inte trivs med mig.

Har som aldrig sagt att ja trivs med er heller så ;)

Haha!


   


Av Kassandra - 24 december 2011 22:26

Då var denna dagen till ända, skönt på sättovis.


Började dagen med o åka hem till mammsen en sväng.

Blev ostbricka o kaffe :) mys!


Sen följde jag med Marielle och Brur hem till M's pappa.

Blev KalleAnka o god mat :)

Sen har vi bara suttit o myst o tittat på tv o skrattat.

Tack för det ni som var där!

Hade verkligen jättekul o trevligt!! :)


Nu e ja bara allmänt depp så ska inte göra ett skit..

dricka kaffe o försvinna genom jorden en stund..

fälla en tår eller två känns passande..


Tack än en gång iaf för att ja fick vara med er idag Marielle m fm :)

  

Av Kassandra - 24 december 2011 03:12

Ja kan helt ärligt..

Utan o skämmas säga..

Jag hittar INGEN jävla glädje i detta med jul.

Absolut ingen.

Hade förut.. Men nu?

haha.. nej fyfan..

våga hata julen säger ja bara.


Ska ja gutta hitta nå bra i de hela är de mammas hemmagjorda köttbullar..

Men sen finns de då inge mer o hämta ur detta..

Dyrt, stressigt o överdrivet.


Så jag säger JUL på er!

Och önskar er en bra dag.


   

Av Kassandra - 20 december 2011 20:15

..ett extra slag.


Och man vet som inte riktigt varför.

Men de är skönt :) pirrigt o glatt!


Ville bara tala om..

Att jag mår bra just nu! :)


 

Av Kassandra - 18 december 2011 12:37

Missing someone isn't about how long

it has been since you've seen them

or the amount of time since you've talked.

It's about that very moment when you're doing something

and wishing they were right there with you.

Av Kassandra - 17 december 2011 19:49

Jag har skrattat och gråtit lackat förlåtit
Det gångna året har vart fucked up och tråkigt
Jag har gått som i dvala fucking fått vad jag klarat
Har förstått att min skala går i grått när jag talar
Inga brott på min bana tiden rinner alltför snabbt
Försöker hela tiden hänga på men hinner ej ikapp
Och ni ska veta ja ni ska veta hur jag krigar


För att få allt att gå ihop samtidigt leta nya stigar
Men det knasar när det känns som benen e fast i kedjer
Då det känns som himlen rasar i panik fast jag medger
Att jag är på väg tillbaka Gud hörde mina böner
Och jag tackar han för att han gav mig livet tillbaka
Jag tog mig upp igen i hand med inspirationen
Och med större fucking tryck än det som finns i patronen
För och blasta hela Sverige kom och skaka till takten
Takten som tar oss tillbaka till trakten
Här och nu föralltid DP-Sound och alla följare
Våga leva ut och skrik istället för och dölja det
Vägen lutar uppåt och det passar mig perfekt
Ställ dig i vägen man jag kastar dig direkt


Mitt mål har alltid vart att gå min egen väg
Och ta mig upp på egen hand försöka nå det jag e värd
Förstå det jag begär förstå det jag begär
Jag känner att det e min tur nu


Men men aldrig nånsin känt mig redo förräns nu
Jag känner att det e dags jag fyllde 21 i år
Och och tiden väntar inte på mig så jag hoppas nu det gå


 

Ovido - Quiz & Flashcards