Alla inlägg under maj 2011

Av Kassandra - 23 maj 2011 12:27

Nu e ju som alla valpar sålda o flyttade.. Eller ja förra veckan rättaresagt..

Blev Trollhättan, Kvistle i Mattmar o Bleka i Fåker :) tror dom fåre bra..

Sitter nu mest o väntar på svar o så för att kunna regga valparna, men skk e så otrevliga såfort man ringer så ja vettetusen ja :P Snart e ja inte så trevlig tillbaka..


Må säga att de e något ja hatar.. När man ringer o e trevlig oxå fräser dom åt en, precis som det är jag som gör deras dag på jobbet till skit. Sluta jobba där dåå om du inte kan vara trevlig surhaggor! :( menmen..


Annars vare min lilla premiär på holmen i helgen.. De sög :P

eller hade kul där nån timme me vännerna men ja.. :)

dom som var med vet ju vad ja pratar om.. så..

kom hem där runt 3-4 på morgonen.. for te B av nån dum anledning som ingen vet.. sov 1-2 timmar.. for hem igen o for på koutsläpp o åt lite..

gick o la oss runt 14 o sov till 17.. så kroppen mår som bajs.. då ja behöver mina ca 12 timmars sömn varje dygn! :P  jaja, ja börjar bli för gammal helt enkelt..


Men i de stora hela är väl allt som vanligt..

Ensam o övergiven i vanlig ordning ;)


Händer alldels för mycke o ja e alldeles för få för o kunna göra allt ja vill.


Joo, i veckan.. trore blir tisdag, så far ja te Gillhov e de nog bestämt..

Dom har ju vare duktig o städat ute, så då måste ja fan ta tag i mitt o för de första packa klart inne o sen börja städa. Känner mig så oansvarig :/

Men e ju expert på o dra på sånt ja tycker känns tung o jobbigt..

menmen.. ja o Tessi far tidigt så kanske ja hinner allt på en dag om ja har tur, har ju inte alltför mycke kvar..



Aja.. Puss hej..

Av Kassandra - 13 maj 2011 22:40

Nu har en av dom 3 små prinsesserna flyttat till Trollhättan :) tror hon kommer få det kanon! eller vet att hon kommer få det.

Dock ingen intresent på dom andra två små gosarna. Men de blir när den rätta kommer. Vill inte att dom blir nån sällskapshund till en barnfamilj i Sthlm, vilket ja har fått några förfrågningar på.. tack men nej tack!


Sen börjar ja bli rätt less på folk.. inklusive mig själv!

Känns som ja e helt låst o denna jävla lägenhet, vilket stör mig starkt..

Ja ber om hjälp av folk.. o kanske vissa som bör ta mer ansvar. O får inte längre svar.. De gör mig besviken o de tror ja dom förstår själv :/

Ja har inte bett om det här. Hade ja kunnat göra de ogjort så hade ja gjort det.

Dom e söt o blabla.. Men samtidigt är de ju ett ansvar. O hur bra mår dom av att bo i en lägenhet? trångt o jävligt..


Oxå borde ja ta tag i huset.. jo ja vet. de är över 6månader sen. O ja hade velat haft de gjort för länge sen. Men har sagt de, att inom 2 veckor ska ja åka ner tidigt på morgonen. stå HEELA dagen o bara plocka plocka o plocka. Städa o fixa. Sen får nån ta en släpvagn o komma o hämta mig o alla saker. ALLT ska me i ett lass. oavsett om de går eller inte.. De ska me. Så ja slipper ha de i bakhuvudet att de måste göras.. O tänker ja efter så blire minst två lass.. har ju saker ute.. som spark o grejer som ska med oxå.


åhh.. men som sagt.. är less på många nu. besviken på flera..

Och jag saknar redan Marielle som farit igen. De behövdes inte för MIN del nu.

Och ja jag vet, ja tänker bara på mig själv. Och ja, i detta fall så gör ja de.

Och ja bryr mig inte ett skit.


aja.. avrundar nu o tar o lägger mig. bara o kliva upp tidigt som vanligt o sitta o glo på dom små när dom rejjsar o v-rummet :) de får en ju o småle men ååhh så trött man kan bli i huvudet ;)


Älskar er mina nära!

Puss o hej.

Av Kassandra - 6 maj 2011 12:05

Nu har ja börjat blivit mer o mer taggat för o faktist bli nånting..

Men tänk om självförtroendet kunde vara mer på topp så man vågar!

Senaste funderingen vapensmed :) en del möbelsnickare brukar ju gå den vägen då man har material o grejer i bagaget.. Men ja e alldeles för rädd för att misslyckas så ja vet fan inte om ja törs söka änns :/

o vart söka?! Måste börja stå på mig o våga..


Men ska nog kanske ha ett litet projekt i sommar o göra min egen kolv?

Lär ju bli nipprig efter en kvart då mitt tålamod brukar tryta ;)

fast har ja klarat mig igenom trälinjen då de va mm som gällde så kanske de ska gå..



Ja måste försöka, måste våga, våga chansa o bli nått..

O ja ska våga !

Av Kassandra - 3 maj 2011 14:33

varför....  men ingen som svarar..

aldrig nån som kommer svara..



 

Av Kassandra - 2 maj 2011 18:55

Hatar när minnen o känslor kommer som en våg o sveper över en..

Blir anfådd o illamående.. Inga tårar, som ja så gärna skulle behöva ibland..

Samtidigt blir ja arg.. Så otroligt arg! Fan..


Har fått de problemet att såfort nått går emot mig eller inte går som ja vill blir ja arg, o alla i min närhet, vilket oftast blir mamma får ta skiten.. Vi blir osams o hon blir såklart arg på mig för ja blir sur o ger henne skit hon inte borde ha.. O då hon blir arg blir ju såklart Stefan oxå less.. så allt går i en ond cirkel.


Och inte e ja klar me huset ÄN.. jovisst.. de e snart sommar o ja har packat ihop köket.. känns som ja skulle kunna stå där nu o packa ihop allt.. Då skulle allt komma. Skulle vare så otroligt skönt.. Jag, mitt hem, mina känslor o minnen..


Har fortfarande ingen fast punkt o stå på.. ska faktist bli skönt då valparna flyttar härifrån.. dom får mig o bli stressad o inte kunna slappna av.. o såfort ja inte e hemma så håller ja ändå igång hela tiden.. hyra ett rum o bara ligga o glo i taket känns väldigt aktuellt.. må säga att ja har tråkigt liv.


på veckorna e ja hemma me valparna.. på helgerna super ja...

o så gåre bara om o om igen.. såfort valparna e borta ska ja fan ta mig i kragen o börja plugga upp betygen för o sedan kanske läsa på annat håll. Lämna allt här ett tag.. Känns skönt med vissa kommentarer här på bloggen, dom får mig faktist o tänka på vad ja bör göra. denna gång får ja tacka Emma A. :)

Kassandra


22 år
Östersund

Intresset..

Jakt..

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards