Alla inlägg under mars 2012

Av Kassandra - 28 mars 2012 18:11

Nu känner ja mig mer eller minder klar me vardagsrummet.

Funderar på o slänga upp en stor klocka då väggarna e så tomma,

funderar på en liknande sån här! se nedan (lånad bild, klicka för större!)


 


Annars så har ja pysslat på som sagt o känner mig mer eller mindre nöjd me vardsgsrummet :)

Man gör de bästa av situationen när man inte e tätast i stan ;)

Det som saknas e en matta av nå slag..

(klicka även på dom för större)

 

 

     


Bilder på resten kommer, när det är klart! :)

Men nu har ni fått bilder som vissa har velat haft.

Jag gillar iaf mitt lilla krypin ^^

Som sagt, ska upp me nått på väggarna förr eller senare!


Annars så var ja hos kuratorn på skolan idag för första gången.

Gick väl bra det.

Sen var ja på arbintervju igår.

Gick väl på nå vis de med.


Nu ska ja försöka ta mig en powernap, fast ja e inte trött längre så kanske skiter i de..

Tar nog o äter middag ist ^^


Av Kassandra - 25 mars 2012 16:20

Har haft en lugn helg :)


Eller ja, i fredags blev de en spontankväll me Jessica!

Hade riktigt kul  :)


Tyvär blev de ingen klippning igår då frisören va sjuk :/

Så imorrn blire ist! :) Sen färgning såklart ;)


Sen tisdag ska ja på jobbintervju :)

Bara hålla tummarna nu då!


TVn funkar oxå fint :) riktigt nöjd!

Brorsan ska bara hit o fixa till bilden riktigt så man får ut de bästa av den :)


Annars har ja bara spelat TVspel o haft en liten egen helg :)

Behövs det med ibland!


Hoppas ni haft en bra helg iaf.

Imorrn börjar en ny vecka med nya möjligheter ^^

Av Kassandra - 23 mars 2012 12:41

Ännu en vecka till ända :D


Efter att ha levt mer eller mindre på rostade mackor o smör i veckan blev ja bjuden på middag igår ^^

Ja hos bror&Marielle! tjälaknul, pärgratäng o sås! :) galet gott!


Annars händer de inte mkt..

Förhoppningsvis får ja min tv idag, men man ska väl inte hurra alltför mycke.

Ska fara o storhandla lite senare..

Sen e ja grymt sugen på o festa till de lite i helgen :)

Men såklart när ja vill - varken kan eller vill ingen annan så..

Tar o gör tacos i eftermiddag o dricker rötjutet i min ensamhet ;)


Imorrn blire klippning 12.30 :D

Sen på eftermiddag/kväll blire färgning för hela slanten!

Ska bli spännande o se slutresultat..

Funderar på en för o efterbild då de nog bli en hel del skillnad ;)


Aja.. nu hade ja inge mer o dela med mig av tror ja :)


Av Kassandra - 18 mars 2012 21:22

Efter ett gnälligt inlägg kan ja slänga upp ett glatt :)

Joo visst kan ja va glad o positiv med!


Har haft en kanonhelg i Lillsjöhögen.

Sprungit runt på i sen o kollat ja.. vare 15-20 saxar tro? :P ja nått åt de hållet!

Dock blev de inte många innan ja for därifrån.. 7 på 2 dar tror ja. :)

Ätit MASSA gott!!

Tobbe lagade till oss:

Kebabrulle ena dagen, hemmagjord såklart!

Sen potatis, kantarellsås o älgen!

Sen till frukost/lunch blev de hemmagjord pizza som e gjort på  sån där sten i ugnen :)

Druckit gott..


Ja byggde en liten "soffa" i snön där ja o syrran satt me renfäll o grejer o slappade i solen!

Blåsten störde inge vidare :)

Sen på kvällen blev de vin, blokus o massa skitsnack :)



Fick även julklappen av mamma idag ;)

Bättre sent än aldrig säger man väl?!

Ja.. eller ja fick beställa den själv men ändå! :)

Blev en tv.. 46tum LCD, Full HD :)



Så ja e nöjd med min helg.


Nu e man nyduschad o ser på Big Brother innan de e dags för o natta :)

Far till mamma imorrn oxå o har en myskväll i Brunflo ^^

  

Av Kassandra - 18 mars 2012 15:56

Tänkte klargöra en sak.

Vet inte riktigt hur det ska göras utan att alla tar sån jävla anstöt av det.

Så säger kort o gott helt enkelt vad ja tänkte!


Jag är jävligt negativ, gnällig osv. Det vet jag mycket väl utan att alla informerar mig om det hela tiden.

Och en kommentar "sluta va så negativ".. eller "men sluta gnäll"..

För det roliga i det hela är, ingen jävel är nå bättre själv.

Ni klagar oxå o gnäller.

Sen om ni gör som mig o spyr ur det till alla som du pratar med eller ej e en helt annan sak.

Jag erkänner,  och har gjort förut.

Jag ÄR och KOMMER VARA negativ.

Det är inget jag KAN ändra på, då skulle ja behöva ändra hela min personlighet.

Och det gör ja fan inte för någon.


Visst märker jag att folk drar sig undan..

Lossas som dom inte finns..

Svarar inte när man ringer, smsar osv.

Men ja, ni kan väl lika gärna säga upp allt?

Vill inte svansa efter.. Likaså vill ja inte att nån svansar efter mig.


Ibland har man bara lust o fly landet.

Men då skulle folk säkert ha något o säga om det med.


BlÄäää!!

Nu har ja fått spy ur mig vad ja ville :)

Allt känns genast mycke bättre ^^


Och som ja tror ja sagt förut..

DET JAG SKRIVER I MIN BLOGG ÄR SAKER SOM PLOPPAR UPP OFTAST!!

SKRIVER JA INTE OM EN SPECIELL PERSON, NEJ DÅ GÄLLER DET INTE NÅGON SPECIELL HELLER.

JAG SKRIVER DET JAG VILL HÄR, UTAN ATT FÅ HÖRA DET FRÅN NÅN SEN.

PASSAR DET INTE SÅ SLUTA OCH LÄSA!!!!!


Tack.

puss o hej

Av Kassandra - 16 mars 2012 12:25

Japp, idag var ja inte på skolan så alla vet o kan gnälla över det!


Annars då, det blåser men verkar hyffsat ute iaf.


Funderar på vad man ska hitta på i helgen.

Har smidit ihop en plan, med en person.

Kanske genomför den...


Hemligt äventyr blire!


Hoppas ni får en bra helg.

Min blev inte som ja hade tänkt mig då(citat av mamma) - ja e fattig som en kyrkråtta!


Men de återstår o se vad som sker.

Först o främst en kopp kaffe.

Av Kassandra - 15 mars 2012 19:22

eller så har ja en allmänt skitdag - igen.

Börjar bli riktigt less o gå från toppen till botten.

Känns heller som ja inte kan umgås med någon.

Man känner sig ivägen, sur o otrevlig för att man inte skrattar eller ler mer än nödvändigt.

Finns inte riktigt någon man bara kan sitta o glo med längre..

Alltå "bara vara"..



 

Av Kassandra - 14 mars 2012 22:39

Ibland är det skönt o få surra av sig.

Synd bara denne vän ska bo så långt bort.

Har pratar med Marielle på skype i över 1tim! :)

Var behövligt. Men egypten? ;) långt bort!

Men sålänge hon är glad o nöjd - är jag glad o nöjd!

Tur man kan vara till hjälp o se ful o berätta dumma saker ibland iaf ;)


Annars så har ja haft en slapp vecka.

Haft halvdagar 3 dar nu, imorrn heldag o fredag halvdag igen! :D

Ibland e man bortskämd.


Annars e ja fortfarande skitpepp inför min idee ja hade igår..

Men insett att denna stad har typ 1piercare? ja alltså studio då.

Privata finns ju överallt.

Och inte verkar dom göra det jag vill ha, men ska ringa o höra mig för om det nån dag här.


Aja.. ska se klart BB nu o sen blire nog en dusch innan ja kryper ner! :)

Igår va ja duktig o la mig 23.15 :D de ni!


Ovido - Quiz & Flashcards