Direktlänk till inlägg 19 april 2013

Snöblind..

Av Kassandra - 19 april 2013 17:58

Huvudet gör ont, revbenet gör så ja blir gråtfärdig bitvis.. Nu är det tillomed plågsamt o GÅ.

Inge forum för min del :) Ingen som vill ha med mig så att så enkelt är det..

Inte kan ja sätta upp mig på jobb heller pgr av revbenet.

Ingen av dom få som verkar vara hemma vill göra något med mig förutom o sitta o glo på sin höjd.. :)

Så vad göra.. Supa sig störfull på egen hand kanske!

Tragiskt men men..


Jag börjar bli redigt less på det mesta.

Men visst, förstår om folk inte vill umgås för att ja e sur o negativ.

Men de är just för att ja känner mig så sjukt ensam och oomtyckt..

Så äre.. så ere.. så kan de va..

Man kan inte få allt ^^


Jag är glad för dom få som kanske ev finns där.

Man får vara otroligt glad för det lilla :) <3

 

Hoppas alla på forum får en bra helg iaf :)

Avundsjuk men inte missunnar ja någon det iaf!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kassandra - 31 december 2013 20:54

Detta år är något, kanske utan tvekan de bästa i mitt liv. ? Träffade min underbara Patrik ? ? Flyttat till Krok och blivit sambo. ? Tagit körkort. ? Skaffat valp. ? Fått jobb som jag trivs med. ? Lärt mig köra hundspann. ? Fått nya vänner o...

Av Kassandra - 25 november 2013 00:35

Mm.. jag bor inte hur långt som helst från stan. Nää tänk!! Inte änns 10 mil. Tar ungefär 1,15tim med bil.. ja de ja menar är att såååååå många vänner, el ska ja säga "vänner" är ute nu för tiden o ja får inte änns en simpel injudan som "lust o ko...

Av Kassandra - 29 april 2013 22:46


Jag har haft en oerhört fin helg. Helt otroligt underbar :)    I torsdags kom ja hem till Patrik för första gången. Kände mig direkt hemma när ja klev innanför dörrarna. Känner mig ofta hemma hos folk som gillar mig. Men de va ändå annorlunda :...

Av Kassandra - 17 april 2013 23:26

Idag svepte något över mig.. Jag kände mig så jävla besviken och bortglömd. Ville bara låta tårarna komma o fortsätta tills dom tog slut. Men ikke, tjurskalliga jag låter inte saker o ting komma i onödan. Men det tog hårt.. Otroligt hårt.. ...

Av Kassandra - 14 april 2013 23:27

Då jag ändå börjat skriva här nu igen kan ja fortsätta :) Lägger in några bilder sen helgen!    Vi åkte upp på Oxsjön med vovvarna o försökte fiska.. Blev inge fisk men mysigt ändå :)     Hade fixat mat på Muurikkan som bestod av älg,lök...

Ovido - Quiz & Flashcards